• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
خدمات پس از فروش تویوتا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

خدمات پس از فروش تویوتا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



مجموعه فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی بمنظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تویوتا، تاسیس و زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این مجموعه ی بزرگ ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدكی اصلی و تاكید بر آموزش كاركنان و توسعه شبكه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء كیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

خدمات پس از فروش تویوتا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. خدمات پس از فروش تویوتا هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات خدمات پس از فروش تویوتا و سایت شركت تویوتا ژاپن - سرویس دوره ای تویوتا - محصولات تویوتا - قیمت محصولات تویوتا - فروش اقساطی تویوتا - نمایندگی تویوتا الهی - نمایندگی تویوتا مشهد توضیحات ارائه خواهد شد.

خدمات پس از فروش تویوتا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  سایت شركت تویوتا ژاپن - سرویس دوره ای تویوتا - محصولات تویوتا - قیمت محصولات تویوتا - فروش اقساطی تویوتا - نمایندگی تویوتا الهی - نمایندگی تویوتا مشهدنیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


xMb3IiqiDX

 

 تویوتا یكی از معتبرترین برندهای خودرویی جهان در سال ۱۹۳۷ تاسیس شد و توانست به سرعت خود را رشد دهد. تویوتا در سال ۲۰۱۶ توانست خود را به عنوان سیزدهمین شركت بزرگ جهان معرفی كند و در حقیقت با تولید بیش از ۱۰ میلیون خودرو در سال، بزرگ ترین خودروساز جهان است. تویوتا زیر مجموعه هایی همچون لكسوس و Scion را دارد و همچنین هیبریدی های مختلفی را تولید می كند كه تویوتا پریوس پرفروش ترین هیبریدی جهان برای چندین سال اخیر محسوب می شود. تویوتا در ایران از طریق شركت ایرتویا عرضه می شود و محصولات سدان و شاسی بلند تویوتا در ایران عرضه می شود.
تویوتا چشم‌انداز جهانی خود را برای سال ۲۰۱۳ ارائه داده‌است. این چشم‌انداز تصویر جدیدی برای تویوتا در آینده ترسیم می‌كند: خلق خودروها و جامعه خودرو محور كه در آن افراد می‌توانند با سهولت و ایمنی رانندگی كنند. برای دستیابی به این مقصد، باید موازنه‌ای بین كمینه كردن و بیشینه كردن وجود داشته باشد.
كمینه كردن، چشم‌انداز و فلسفه تلاش‌های تویوتاست! در به حداقل رساندن جنبه‌های منفی خودرو مانند تأثیرات مخرب زیست‌محیطی، ترافیكی و تصادفات. بیشینه كردن، فلسفه و چشم‌انداز تویوتاست. در بیشتر كردن جنبه‌های مثبت خودرو، مانند راحتی، سرگرمی، مشعوف ساختن و مهیج كردن. تشدید مؤثر این دو رویكرد، حركت پایدار را در پی دارد.
در ۴ ژانویه ۲۰۱۳ شركت تویوتا خودروی خودگردانی را معرفی كرد كه قادر است محیط اطرافش را مورد ارزیابی قرار داده و نسبت به تغییرات آن واكنش نشان دهد. این خودرو همچنین می‌تواند نقش یك هشداردهنده را برای راننده خود ایفا كند و با دیگر وسایل نقلیه ارتباط برقرار نماید

كسب امتیاز TSM جهانی و بهترین خدمات پس از فروش تویوتا در ایران از دیگر افتخارات ایرتویا در عرصه تجارت خدمات پس از فروش خودرو در ایران می باشد.این واحد با برنامه ریزی دقیق و پروسه كاری منظم ، موجبات آسایش مشتریان را فراهم آورده كه تعامل مابین مشتریان گرامی با سیستم حاكم بر واحد سرویس ، از بروز مشكلات احتمالی جلوگیری به عمل آورده است.
مجموعه نمایندگی تویوتا الهی در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود، به طور مستمر در حال گسترش خدمات خود بوده و اكنون با ۳۶۵ روز پشتیبانی ، آماده خدمت رسانی به مشتریان تویوتا در تمام روز های سال است. بازدید و سرویس های فصلی، راهنمایی فنی مشتری، عیب یابی و انجام كلیه تعمیرات فنی خودرو و صافكاری و نقاشی با استاندارد های روز از جمله خدمات ویژه مجوعه نمایندگی تویوتا الهی برای مشتریان خود بوده است
پذیرش مشتریان در زمان ارائه خدمات پس از فروش با برنامه ریزی دقیق انجام شده تا مشتریان با كم ترین اتلاف وقت به اهداف خود دست یابند. نوبت دهی به مشتریان از طریق وب سایت و یا تماس به شماره تلفن این مجموعه بوده تا در كوتاه ترین زمان ممكن این امر صورت بگیرد. واحد پذیرش تعمیرگاه در زمان مراجعه مشتریان محترم، راهنمایی های لازم را در خصوص روش های سرویس، تعمیر و حتی نگهداری صحیح از خودرو در اختیارشان قرار می دهند. خدمات تویوتا الهی با كادری مجرب و برترین متخصص دیاگ – برق – الكترونیك – مكانیك خودرو می باشد.

خدمات پس از فروش تویوتا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد خدمات پس از فروش تویوتا و سایت شركت تویوتا ژاپن - سرویس دوره ای تویوتا - محصولات تویوتا - قیمت محصولات تویوتا - فروش اقساطی تویوتا - نمایندگی تویوتا الهی - نمایندگی تویوتا مشهد كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.