• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
لوازم بدنه تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات

لوازم بدنه تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات



هیچ چیز به اندازه یك خرید ایده‌آل سخت نیست! یك خرید راحت كه رضایت ما را جلب كند. این موضوع، شامل سفارش و خرید قطعات یدكی خودرو نیز می‌شود، زیرا برخی قطعات مصرفی و یدكی خودرو‌های داخلی و خارجی، از برندهای متفرقه هستند و استانداردهای لازم را كسب نكرده‌اند. متاسفانه بعضی از فروشندگان لوازم خودرو، به‌دلیل قیمت پایین‌تر برخی از برندهای متفرقه، قطعات اصلی و شركتی را ندارند و همین موضوع باعث می‌شود مشتری از خرید خود رضایت نداشته باشد، زیرا عمر محصولات مذكور بسیار كوتاه‌تر از محصولات شركتی و اصلی است.

لوازم بدنه تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی : ما در مركز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا الهی در خراسان رضوی با افتخار اعلام می نماییم در صورت امكان قطعات را به جای تعویض تعمیر می نماییم. لوازم بدنه تویوتا كرونا هم اكنونبا تخفیف ویژه به صورت جزئی و عمده موجود می باشد. در ادامه بیشتر در مورد موضوعات لوازم بدنه تویوتا كرونا و دیوار تهران لوازم تویوتا كرونا - لوازم تویوتا كرونا 79 - لوازم یدكی تویوتا مدل پایین - پمپ بنزین تویوتا كرونا - لوازم تویوتا كرولا قدیمی - خرید لوازم یدكی تویوتا كرونا - داشبورد تویوتا كرونا - لوازم یدكی تویوتا كرونا ۱۹۹۲ توضیحات ارائه خواهد شد.

لوازم بدنه تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات : لطفا جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید و اگر در مورد  دیوار تهران لوازم تویوتا كرونا - لوازم تویوتا كرونا 79 - لوازم یدكی تویوتا مدل پایین - پمپ بنزین تویوتا كرونا - لوازم تویوتا كرولا قدیمی - خرید لوازم یدكی تویوتا كرونا - داشبورد تویوتا كرونا - لوازم یدكی تویوتا كرونا ۱۹۹۲نیز سوالی دارید ادامه این مقاله را مطالعه كنید.


9OjYaSbAQV

تویوتا از سال ۱۹۵۷ تولید خودرویی تحت عنوان كرونا را شروع كرد. این خودرو تا پایان عمر خود یعنی سال ۲۰۰۱ در ۱۰ نسل مختلف تولید شد و ظاهر آن در این مدت كاملا دگرگون شد. در بسیاری از كشورها كرونا به عنوان نخستین محصول وارداتی تویوتا محسوب می‌شد. این خودرو از لحاظ ابعادی بزرگ‌تر از مدل كرولا بود و خریداران می‌توانستند انتخاب راحت‌تری از میان دو مدل با ابعاد متفاوت با توجه به نیاز خود داشته باشند.
كرونا توانست موفقیت خوبی را برای تویوتا به خصوص در كشورهای مختلف رقم بزند چرا كه میزان فروش آن نسبتا بالا بود. نخستین نسل این خودرو از سال ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۰ به تولید رسید و مجهز به پیشرانه ۱ لیتری و گیربكس دستی سه دنده بود. با توجه به این كه كرونا توانسته بود نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب كند تویوتا روند تغییرات در بخش‌های مختلف چه از لحاظ ظاهری و چه فنی را ادامه داد و تولید آن ۴۴ سال ادامه یافت. اخرین نسخه این خودرو طی مدت زمان ۴ سال تولید شد و تویوتا نیز برای آن پیشرانه‌های مختلفی را در نظر گرفت. این پیشرانه‌ها شامل نمونه ۱.۶، ۱.۸، ۲ و ۲.۲ لیتری بودند. در این میان یك نمونه پیشرانه ۲ لیتری توربو نیز در نظر گرفته شده بود تا دست مشتریان برای انتخاب میان گزینه‌های مختلف با توان‌های متفاوت باز باشد.
بد نیست بدانید كه تویوتا كرونا در ایران نیز وجود دارد. مدل‌های مختلفی از این خودرو را در بازار می‌توان یافت از مدل ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱. با كمی گشت و‌گذار در سایت‌های می‌توان نمونه‌هایی را كه برای فروش گذاشته شده پیدا كرد هرچند كه بیشتر این خودروها كاركرد‌های بالایی در حد ۲۰۰ هزار كیلومتر و بیشتر از آن دارند.
امروزه با گسترش فضای ارتباط اینترنتی , مشتریان تمایل به خرید قطعات و لوازم یدكی تویوتا به صورت اینترنتی دارند.
تویوتا الهی همواره تلاش میكند قطعات اصلی تویوتا كرونا را با ارزانترین قمیت به كاربران ارائه كند.
شركت تویوتا در ژاپن همواره به مشتریان خود تاكید كرده كه لوازم یدكی اصلی را از نماینگان مجاز تویوتا در سراس جهان خریداری كنند. در این راستا نمایندگی تویوتا الهی تلاش می كند كه قطعات یدكی تویوتا را با كیفیتی مطمئن برای شما عزیزان فراهم سازند.

لوازم بدنه تویوتا كرونا با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات و خدمات در نمایندگی الهی - ما تلاش كردیم در مورد لوازم بدنه تویوتا كرونا و دیوار تهران لوازم تویوتا كرونا - لوازم تویوتا كرونا 79 - لوازم یدكی تویوتا مدل پایین - پمپ بنزین تویوتا كرونا - لوازم تویوتا كرولا قدیمی - خرید لوازم یدكی تویوتا كرونا - داشبورد تویوتا كرونا - لوازم یدكی تویوتا كرونا ۱۹۹۲ كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040  -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.